با پایان یافتن مسابقات حفظ؛ رقابت های قرائت قرآن کریم و اذان کارکنان پایور و وظیفه ارتش آغاز شدجدیدت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::طی مراسمی، امروز چهارشنبه 27/9/1392 با پایان یافتن مسابقات حفظ؛ رقابت های قرائت قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه آجا در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش آغاز شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ در این دوره از رقابتها که داورانی همچون استاد عبایی، استاد موسوی بلده، استاد میر موسایی، استاد حنیفی،استاد ابوالقاسمی، استاد آقایی، استاد سیاح گرجی، استاد سعید طوسی، استاد مهکام و .... حضور دارند؛ بیش از 50 نفر از نمایندگان قرآنی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه قرائت تحقیق، ترتیل و اذان به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است این تعداد از متسابقین از مجموع 8893 متسابق در مراحل مقدماتی یکان های آجا به این مسابقات معرفی و در هریک از سه رشته، سه نفر به عنوان نفرات برگزیده ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسابقات قرآن نیروهای مسلح راه می یابند.

گفتنی است در مسابقات حفظ قرآن که روز گذشته به پایان رسید، بیش از 80 نفر در رشته های مختلف حفظ قرآن به رقابت پرداختند که نفرات برگزیده در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات پنج شنبه 28/9/1392 با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.

در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان قرآنی ارتش تقدیر به عمل خواهد آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا